joi, 16 decembrie 2010

Te`a luat?!


Este ora 7:00AM dorm! Este ora 10:00AM ma trezesc! Am ceva in cap, este momentul in care gandul meu, are o idee fixa! Urmeaza masa, mananc, ma pun la calculator, si incep sa ma gandesc iar la acea idee. Ba, devine stresant! Incep sa dau telefoane, intreband "ba,cine mai vine?" asta ma calmeaza mult, macar stiu ca nu o sa fiu singurul! Imi vine tovarasu, ne incepem seara prin o expresie des intalnita in lumea celor petrecareti: "HAI SA BEM!". Acum acea idee o vad in fata mea. Ne distram frate! Am ajuns in sfarsit la munte si ne simtim bine. Ii dam cu bere, ii dam cu tarie, ii dam detoate. Dupa ceva ore pierdute ne despartim si incepem sa defilam, ca niste modele prin cabana. Concluzia: ne`am imbatat si asta nu e bine! Ma pune dracu sa gasesc o sticla mare si grasa, asa de o apuci cu doua maini, o iau, ma uit la ea, deja e ceata, se invarte camera, o apuc de gat ca pe o vagaboanda si o sug de puteri, gandindu`ma cat de tare pot fi eu! Uite, o las fara sange, practic o omor. E bine de stiut, ca intre baieti, in unele cazuri fetele se mai impart/"postesc", dar cate putin, nu e bine sa le dai la toti, e bine sa ai tu cat mai mult, asa era si cu sticla. In trei secunde, parca am avut o suta de filme in cap, nu stiu, nu mi le amintesc, dar timpul trecea super greu. La fiecare minut, ma trezeam cu o sticla in mana, asta demonstra starea de ebrietate pe care o aveam! Incep sa consum, la un moment dat, zic o expresie poetica. Aceasta expresie este defapt o curva, folosita de gurile tuturor oamenilor care stiu ce inseamna sa simti! Ma uit la sticla si zic: "Ba, sa`mi bag pula!" deja, din acel bidon, parca mai era doar un sfert. Aici vine o pauza. Nu, nu am obosit, doar ca este o problema, mi se taie filmu. Am flash`uri cum urc scarile si ajung intr`un pat. E ok pana aici. Ba da cand ma uit in jur, ceva ma apasa puternic in pamant! Ghici ce e?! O bucata mare de carne de vaca, cu multe parti. Ba tipa era naspa, asta e clar dar, problema era ca era grea. Simteam in ea, puterea gravitationala a unui barbat feroce. Avea mana grea, latuci care atarnau, parca era un balaur din basme, dar nu, era o fata! E bine dar totul are limite, ma refer la marime! Se zice ca marimea nu conteaza dar, in acea clipa, parca sa blocat lumea din jurul meu si am realizat si eu: "Ba, marimea conteaza!!!". Trecem peste. Imi revad prietenul care vine la mine si ma intreaba disperat daca am ceva eu dau explicatii logice si simple. Tipu e destept, adica se prinde repede, are o experienta cu mine "beat" si stie cand e bine. Totul s`a terminat cu bine, adica acelasi lucru si a doua seara, era bairam! Un lucru important este ca de atunci, folosim doar gesturi, gen: 1. Ne uitam unu la altu. 2. Intr`un fel nu ne luam de mana,dar defapt ne luam de ganduri. 3. Simplu, "HAI SA BEM!". E usor tine doar de limbaj si de gandire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu