joi, 24 februarie 2011

Inception.ea.


Tot se schimba, incepe altceva, incepe ceva normal, poate m`am schimbat putin, ma rog.
Deeeeccciiii... e naspa treaba, sau cel putin a fost, acum e totul altfel ma simt mai lejer, nu mai am nici o problema totul merge perfect, cine stie, sper ca una din dorintele mele sa se indeplineasca. Tin foarte mult la ea. si sunt sigur ca orice ar fi, ar fi frumos, fara probleme. E altceva cand ea. este altfel, pana la urma toti avem ceva special dar ea. are o gandire, care o am si eu si nu multe de ea. sunt asa ceea ce ma face foarte sigur ca totul va fi bine. Ma bucur, e cu si da si nu, nu stiu ce sa zic ma bucur ca s`a ajuns la stadiul asta cu ea. dar ma intristez, cand vad eax. de genul asta, care gresesc si care nu gandesc. Si cum spuneam, gelozia face parte din acest plan care, pana la urma este infinit, nu se termina nici macar daca incerci sa faci ceva impotriva lui. Gelozia te mananca, in timp sau chiar in cateva clipe in care iti trec prin cap tot felul de idei. Decizia iti apartine, nimeni nu se grabeste, nimeni nu face nimic degeaba. Totul curge dar, nu se mai intoarce, este o dracie ireversibila, pe care nu o poti controla. Asta este, nu eu conduc asta, eu sunt doar o mica particula din acest plan, plin de specii de ciudatenii. Totul o sa fie bine promit si daca va fi ceva, va fi ceva calumea nu doar asa degeaba.... ma intelegi. P.S: ea.= ♥.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu